دانستنی های سفر

جاذبه های گردشگری دبی

تور بالون دبی

شما می توانید از درون بالون که به ملایمت در هوا شناور است، هوای خنک سپیده دم را در حالی که در ارتفاع چند متری بر فراز ریگزار سرخ شناور هستید، حس کنید و با شگفتی چشم اندازهایی را که زیرپایتان پدیدار می شود را تماشا کنید و صحرا را از جایی ببینید که کمتر کسی دیده است و بیابان عظیم را بنگرید و به تماشای کوههای نا هموار هاجر در شرق بپردازید و افق مدرن دبی را در غرب، نظاره کنید.

Wonder Bus

این وسیله نقلیه در خشکی بصورت یک اتوبوس عمل می کند و در آب بصورت یک اتوبوس دریایی حرکت می کند. سفر با این اتوبوس، سفری مهیج و فراموش نشدنی خواهد بوداین تور برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. شما سوار بر یک اتوبوس ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این خور می پردازید. داخل این اتوبوس به امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. یک راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تور خور

یکی از دیدنی ترین تورهای دبی، تور خور می باشد. در این تور، بازدیدکنندگان سوار بر لنچ چوبی سنتی یا کشتی های کوچک توریستی (Cruise) به گردش در خور دبی می پردازند. تماشای شهر دبی در هر دو فرم قدیمی و مدرن در طول این سفر آرام، خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. لنچ ها و کشتی های مورد استفاده در این تورها دارای سیستم برودتی مجهزی می باشند و لذا مسافران گرما را حس نخواهند کرد. مدت زمان تور مابین یک تا چند ساعت می باشد. در تورهای گرانتر شما شام را نیز بر روی عرشه کشتی صرف خواهید نمود.

تور اتوبوس دو طبقه

این اتوبوس ها هر یک ساعت و نیم یکبار از مقابل مرکز خرید وافی در منطقه بردبی حرکت می کنند و در طول مسیر در نقاط مختلفی توقف های کوتاهی دارند.دیدارکنندگان از دبی می توانند مناظر شهر را از طبقه دوم این اتوبوس های دوطبقه مشاهده کنند. این اتوبوس ها دارای 44 صندلی در طبقه بالا و 28 صندلی در طبقه پایین هستند. چشم انداز شهر از طبقه دوم این اتوبوس ها که تقریبا سرباز نیز هستند، بسیار جالب است. یک راهنما نیز در طول مسیر اطلاعات جالبی از گذشته و حال دبی را برای شما بازگو می نماید.

تور صحرا (Safari)

یکی از معروفترین تورهای دبی می باشد.هدف اصلی در ارائه این تور، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدیدکنندگان می باشد.مدت زمان این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد.در رایج ترین تور شما حدود ساعت 3 یا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی ساخته شده است.صرف شام،نوشیدنی، استفاده از بوفه کامل،موزیک و رقص عربی در زیر آسمان زیبا کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا از برنامه های این بخش می باشد. این تور با بازگشت در حدود ساعت 10 شب پایان می یابد.

تور بازدید از شهر دوبی

چهره جدید و قدیمی شهر دبی را قسمت به قسمت ببینید، بازارهای محلی، بازار ماهی، خانه های بادگیر بستکیه، مساجد، منطقه های تجاری رونق یافته با ساختمانهای مدرن و موزه دبی، برخی از مناطق دبی هستند که در غالب تورهای نیم روز قابل بازدید می باشند. تورهای نیم روزی شهر دوبی با همراهی راهنمایان مجرب، زمان بسیار خوبی برای شناخت ابعاد گسترده فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی این شهر می باشد.


کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به ندای پارسه میباشد.

طراحی سایت آژانس مسافرتی و رزرواسیون آنلاین توسط بیسیس فلای